четвъртък, 11 август 2011 г.

Искам да си поплача

Искам да си поплача. Да плача и да оставя сълзите да текат... Искам сълзите да извадят от мен всичко, заради което ми е тежко. Течейки, с тях да излиза и болката и мъката от мен. Да я няма, да ме освободи, за да се почувствам пречистена и нова.
Дали сълзите измиват душата? Как се къпе душата, когато чувстваш, че имаш нужда от това. Искам друга душа! Душа, която да не я боли от нищо. Може и някоя втора употреба, която да е претръпнала и да не може да плаче... дори да има за какво. А поводи винаги се намират - и важни и не толкова. Може ли да заповядаш на душата си да не плаче за дребни неща. Когато искаш взаимност и близост от друг човек. Това важно ли е? И колко вярвах , че далеч от очите, далеч от сърцето - ще мине време и ще отмине... Не отмина и не отминава!
Искам послушна душа, която да плаче само в краен случай, когато аз и заповядам. Тази не я искам! Просълзява се от минали спомени, от песни, филми и всякакви неща и винаги е готова да се покаже, че я има. Какво си мисли, че като ми напомня, че съм сгрешила и загубила любов, ще хукна да я търся отново? Не, не и аз! Ей така, ще си поплакавам, защото знам, че нещо щом не се е случило, значи за мен има друго по - добро от това. И го разбирам много добре! Само не знам как да го обясня на тази си душа и да спре вече с тези сълзи и тази болка! Дайте ми болка и друга причина... само да не е тази, че много ми е тежко и много ме боли от нея!



Image Hosting

Image Hosting
Funny Quotes
Names and Meanings

Няма коментари:

Публикуване на коментар