неделя, 3 юни 2012 г.

Последен стих

Последен стих на тебе посвещавам. Последен стих за мъж, и за Любов. От утре аз до болка се надявам животът ми да бъде вече нов. Последните ми сълзи са за теб! От утре няма вече да ме парят! Последна снимка с твоето лице. Останалите - във пещта догарят... Последните си капки обич силна на тебе аз за спомен подарявам, от утре няма вече да обичам, и няма да се самонаранявам... Последната усмивка...е за теб! Със хубавото в мене запомни ме. От утре ще съм като късче лед, и моята усмивка ще загине... Последните си искрени слова, направо от сърцето ми излязли Тях няма тук, пред теб да изрека, защото уморих се да ги казвам... В последните минути на нощта, е време вече сбогом да си кажем. От утре ще съм другата жена! Безчувствената, дето ти създаде! Image Search

Image Search
How to Lose Weight Fast
Names Meanings

Няма коментари:

Публикуване на коментар