петък, 15 юни 2012 г.

Тръгвай

Това е нашата последна вечер - тръгвай, докато си млад. Ще търсиш щастие, пари, успех - спокойно, аз не плача - не пред теб. Бъди готов за всичко - за радост и тъга, за полет и за крах. Ще имаш време да гориш в любовен огън, ще имаш време да ридаеш в лед. А аз ли - аз ти пожелавам щастие и радост, желая ти безброй безгрижни дни. Обичаш ме ми казваш, ще се върнеш обещаваш, с треперещи ръце ме галиш по косите. Усмихвам ти се нежно, поглеждам те с обичащи очи, но няма да се върнеш - знаем го и аз и ти. Ще чакам да си тръгнеш, за да кажа сбогом на фалшивата усмивка, за да приветствам пак сълзите... Отивай докато си млад и можеш - не мога да те спра. Аз тихичко ще те обичам тук, и времето ще бъде спряло. Дори във друга да се влюбиш - не, не те виня. За някой краят, е за друг начало. Image Hosting

Image Hosting
Google Homepages
Google Homepage

Няма коментари:

Публикуване на коментар