сряда, 8 февруари 2012 г.

Ти си

Ти си в сърцето, в душата ми..ти си в мислите, мечтите и в сънищата ми. Ти си постоянно около мен- музиката ми напомня за теб..няма значение каква музика..всичко,което чуя носи нещо от теб,всичко напомня за теб. Когато се разхождам навън,виждам неща,които ми напомнят за теб.Когато съм с приятели, нещата,които говорят,пак ми напомнят за теб.Виждам те в други хора, в жестовете им... или определени изрази..всичко ми напомня за теб.Когато стана сутрин,пак първата ми мисъл е за теб..Не го правя нарочно.Аз дори не искам да мисля за теб,но..не се получава.И пак те искам до мен. Никoй няма твоя поглед,твоята усмивка. Никoй не може да ме накара да се чувствам толкова щастлива, както го правиш ти.



Image Upload

Image Upload
Online Games
Free Games

Няма коментари:

Публикуване на коментар