вторник, 14 февруари 2012 г.

Аз съм Вълшебница

Аз съм Вълшебница силна и свята,
идвам при тебе със вятъра див,
за да ти кажа: „Живей на Земята!
Вярвай във Мен и се чувствай щастлив!”

Идвам при тебе със утрото светло,
шепите мои преливат с мечти
само повярвай и щом се пресегнеш
ще те даря с най-щастливите дни!

Не, не притваряй страхливо очите,
няма защо да се плашиш от мен!
Аз ще отмия тъгата от дните
и ще се чувстваш така променен…

Хайде, подай ми ръката си бавно
смело сега ти към мен доближи,
и ще изпълня сърцето ти жадно
знаеш, че аз съм лекарството ти!

Само отпий от вкуса ми вълшебен...
Ще се разлея по тялото ти…
Въздух съм аз! Чист, и крайно потребен...
Вдишай ме жадно и се прероди!

Нека животът пред теб се разкрие
от този ден, тъй прекрасен и нов...
Само повярвай в моята магия,
аз съм Вълшебница, с име − Любов!

Upload Pictures

Upload Pictures
Google Homepage
Weight Loss Tips

Няма коментари:

Публикуване на коментар