вторник, 24 януари 2012 г.

Тази малка пътека

Тази малка пътека... Тоз огрян от лъчи кръстопът...
Булевард... Магистрала... Всички улици... Всички следи...
Криволичеща права, по която мечтите ми смело вървят...
Маршируват дори...И под строй все се сбъдват... Дали?...

Тази толкова бяла, и толкова снежна партина...
По която ще крача за миг... И за два... И за три...
Като цветен мираж, във безкрайно далечна пустиня...
Аз ще мина ... След мен – всеки спомен, така ще мълчи...

Аз ще мина... Със смелост и страх... Непонятна... И грешна...
Тези пътища крайни... Безкрайни... И лоши... Добри...
И вървя по света, и се сбъдвам – така, по човешки...
А пък ти ме обичай, обичай, обичай... Дори да боли...

Тази малка пътека... Тоз огрян от лъчи кръстопът.


Извървях, за да стигна аз единствено само до тебе...
Бих преминала даже навярно и Млечния път...
А пък ти си бил тука...В сърцето ми... През цялото време...


Image Hosting Site

Image Hosting Site
Google Homepage
Weight Loss Tips

Няма коментари:

Публикуване на коментар