неделя, 22 януари 2012 г.

Къде си скитал

Къде си скитал толкова години,
в които аз те търсех по света?
Къде си бродел през лета и зими,
когато те жадувах през нощта?
Какъв ли път забързан си пресичал,
очаквайки мечтата да съзреш.
Какви жени си мразел и обичал?
И на коя успял си да дадеш
любов и нежност, и мечта, и болка
очакване, надежда и тъга?
Заслужи ли доверието? Колко
любов в замяна подари ти тя?
Това ти знаеш... Ала аз те срещнах
след толкова прегазени мечти,
след толкова порои, бури, грешки
и с толкова копнеещи очи.
И ти се спря! И чудото се случи!
Изгря над нас пленителна мечта.
И бях благословена да науча,
че още съществува любовта,
че ти си скитал толкова години,
за да ме срещнеш в някой звезден час,
че аз измръзвах безбройни зими,
за да се влея в силния ти глас,
че двамата дарихме си взаимно
безкрайна нежност в този свят!
И ако със теб внезапно се разминем
едно помни - ще бъде от любов!

Image Hosting

Image Hosting
Google Backgrounds
Inspirational Quotes

Няма коментари:

Публикуване на коментар