неделя, 15 януари 2012 г.

просто ме обичай

Такава съм... Почти внезапен вихър
дошъл да преобърне изведнъж
живота, и света, и всеки смисъл...
По-точно смисълът на думичката „мъж”...
А думата „жена” е много сложна...
Да беше цяло – да я събереш...
Изгубен в галактични невъзможности
ти цял живот не ще я разбереш...
Почти невероятна ти се струва.
Магия ли е, или звезден дъжд?
А някъде в пространството целува
една жена - един внезапен мъж...
И аз съм тази. И онази – другата.
И всяка, дето пътя ти препречва.
А ти – мъжът, от сложности обрулен
ще бягаш, вероятно, надалече...
Къде ще бягаш? Няма да се скриеш.
Такава съм... Внезапна като вихър.
До себе си ти пак ще ме откриеш.
Човек живее, за да ражда смисъл...
Не ме страхуват твойте невъзможности.
Те само на препятствия приличат...
Недей да обясняваш колко сложно е.
Това съм аз. И просто ме обичай.



Photo Sharing

Photo Sharing
Cute Quotes
Names Meanings

Няма коментари:

Публикуване на коментар