неделя, 22 януари 2012 г.

Аз не съм обикновена жена

Аз не съм обикновена жена.
Ти не гледай на мен като стръв. Не съм дивеч...
Аз имам цена. За да стигнеш сърцето ми пръв, най-доброто от теб предложи.
Аз съм истински чиста и пряма. Ти недей да ми сваляш звезди.
Само този, който вкуси от мен, ще открие в душата ми злато и ще бъде с любов награден.
Аз съм сила и обич, и смях.
Дори и нищожна прашинка една, разпиляна сред звездния прах, пак най-ярко от всички аз
ще блестя.
И дори да угасна - ще знам, че живях.
Аз не съм обикновена жена.
Аз съм пролет и есен, и зима.
Със усмивка - пъстроцветна дъга.
И снежинки вече в косата ми има, но не мога да бъда Тъга.
Остарявам ...
Въпреки всичко това, си оставам неповторима жена.




Upload Pictures

Upload Pictures
Google Homepage
Online Games

Няма коментари:

Публикуване на коментар