петък, 6 януари 2012 г.

Когато думите

Когато думите са смешни и безсилни да изкажат любовта. Когато мислите са грешни, но вливат ни вълшебна топлина. Очите, въгленчета жарки, изгарят в пламъците ревността, а пък ръцете нежни,палки, музика творят в нощта. По устните думите немеят, задъхани в "Обичам те, сега!" Телата за любовен танц копнеят. Душите се отдават на страстта.Когато този огън догори и пътеката не бъде довървяна,
тогава ти от мене си тръгни и не мисли за тежката ми рана.
Бъди с мен, когато пожелаеш, в любов отдавна спрях да се кълна.
За тебе клетвите какво са? Изпети песни, нежни думи и слова-не, те са истините на живота, но ти все не вярваш на това.
Повярвай ми аз също искам нежност, доброта, една прегръдка топла, вместо тежка рана!
В нощта помоли ме тихо аз при тебе да остана....


Image Hosting Site

Image Hosting Site
How to Lose Weight Fast
Free Games

Няма коментари:

Публикуване на коментар