вторник, 31 януари 2012 г.

Успя

Успя.
Дано да си доволен?
Запрати ме съвсем в началото.
При нулата,
но не онази - знака за безкрайност.

Успя
да се промъкнеш, да пролазиш в олтара с нечисти очи.
Да сложиш отгоре му чуждата жертва
и да запалиш най-черния огън, смеейки се,
докато гледаш как се топи.

Успя
да ме накараш да ни чувствам омърсени.
Да спусна ледени завеси към святия кивот,
защото вече го усещам фалшив и недостоен. Онзи - твоят.
Да те изтръгна. Да заключа. А ключа да захвърля в недостъпна бездна.

Успя
да ме принудиш да откъсна
най-виолетовите страници в живота ми.
Ако не смогна да го сторя доброволно, приготвила съм клечката.
Да изгори. Безследно. Без остатък. До пепел. До размита кал.

Успя
да оскверниш необикновеното и съкровеното.
Да го пречупиш. С грубо неразбиране. До непонятност.
Без щит и меч. Без стръкче памет. Без армия. Без знамена.
Без кауза. И без капка чест.

Успя!
Да ме докоснеш
с нелюбов...


Image Hosting Site

Image Hosting Site
Google Homepages
Cute Quotes

Няма коментари:

Публикуване на коментар