неделя, 22 януари 2012 г.

Остани

Отворил си вратата на сърцето ми
дори и да не искаш място в него
Там е малко прашно и разхвърляно
Нищо още не е подредено
Но ти ще се оправиш в хаоса
Владееш го, тъй както мислите ми
Прахта изтупай, прозореца- отваря се
Пусни да влезе слънцето във дните ми
По рафтовете ще намериш сънища
Позна ли се във тях? Усмихваш се
Във спомените ми по непознати пътища
разходи се. В онези шарените, има те.
Стъклениците ли гледаш?
Събирах в тях сълзите си
от всички преживени огорчения,
И от болката събирах, вътре скрита е
Отронени въздишки в паяжини вплетени
Мечти, на цветни хвърчила рисувани
Разгледай всичко, не ме оставяй непрочетена
Отворил си вратата вече. Остани.

Image Hosting

Image Hosting
Google Homepage
Inspirational Quotes

Няма коментари:

Публикуване на коментар