събота, 17 декември 2011 г.

ИМПРЕСИЯ

НЕ СЪМ МОМИЧЕ И НЕ СЪМ ЖЕНА. ИМПРЕСИЯ съм на един художник. Измисли ме от ЦВЯТ И ТИШИНА и ПЪЛНИ с ЧЕРВЕНО ВИНО НОЩИ. Нахвърли силуета ми върху платното. В ОЧИТЕ ми постави ДВЕ ЛУНИ. СЪС ПРЪСТИ НАРИСУВА В МЕН ЖИВОТА. И след това НЕ МОЖЕШЕ да спи. Говореше ми сякаш,че съм ЖИВА. дори се влюби в мен и полудя.... А АЗ ОСТАНАХ НЕДОВЪРШЕНА КАРТИНА. Една от многото на стария таван.Внезапно ми пресъхнаха боите, излющиха се всички цветове. Оглеждах се единствено в стените.Тогава пожелах да съм ЧОВЕК. ПОИСКАХ ДА ОБИЧАМ, като ИСТИНСКА, художникът ми бе дал ЖИВОТ НАЛИ? Прекрачих през платното и разплисках дъждовната вода на твойте дни. СЕГА РАЗБИРАШ ЛИ ЗАЩО СЪМ ПО-РАЗЛИЧНА? ИЗМИСЛИЦА СЪМ НА ЕДИН ХУДОЖНИК.... НЕ ИСКАМ ДРУГО....САМО ДА ОБИЧАМ... И ТИ ДА МЕ ОБИЧАШ АКО МОЖЕ!!!!





Photo Sharing

Photo Sharing
Google Homepages
Names Meanings

Няма коментари:

Публикуване на коментар