вторник, 13 декември 2011 г.

Не съм искала

Не съм искала твоята вечност,
не съм искала обещания
Нито пък клетви за вярност,
нито безумни желания.
Не съм искала твоите сънища,
не съм искала в нищо да се вричаш.
Нито пък всичките ти пътища,
нито да ми се обричаш.
Аз просто искам погледа ти
с нежност на мен да се спира.
И на ръцете ти топлината
понякога да намирам.
Имам нужда от силата ти,
когато се чувствам слаба
И не от живота ти, а от опита ти
когато ми трябва опора.
Не прочитай грешно погледа ми,
с който жадно те поглъщам.
Не чувай погрешно и думите ми,
нито желанието ми да те прегръщам.
В римите ми не търси отнесени мечтания
и патология в моите многоточия.
Аз знам какво искам...без колебания.
Без „Обич моя”, „Твой съм” и прочие.
Не искам да бъда въздуха и водата,
и на твойто „обичам те” рая и ада.
Така че не затваряй вратата.
Аз съм нов свят. Разгледай го.
Ще се изненадаш...




Free Image Hosting

Free Image Hosting
Google Homepages
Google Backgrounds

Няма коментари:

Публикуване на коментар