понеделник, 12 декември 2011 г.

любов

Приближи се, любов, и не казвай "не мога",
не гърчи рамене, престраши се, за Бога!
Не те мразя, любов, просто бях наранена
и животът пред мен беше, сякаш, арена...

Не те мразя, любов, а от теб се страхувах,
че на силна жена за пред теб се преструвах.
Приближи се, любов, и подай си ръката...
нека станем копнеж... възроди в мен жената!

Допусни ме, любов, пак до своето тайнство,
пречисти ме, любов, от лъжи и коварство!
Подари ми сълзи... пак да мога да плача,
знам на себе си аз, в тоз живот, съм палача!

Съжали ме, любов, ето, виж, на колене,
аз заставам пред теб и вината поемам...
Позволи ми, любов, пак да бъда щастлива,
покажи ми, любов, че си тук, че си жива!



Image Hosting Site

Image Hosting Site
Google Homepages
Cute Quotes

Няма коментари:

Публикуване на коментар