петък, 16 декември 2011 г.

Здравей, приятелю

Здравей, приятелю!
Кажи ми как си,
надявам се да си добре.
Ще седнем ли във кръчма Щастие
да пием по едно поне?
Аз съм все същата жена-стихия.
Вървя със вързани очи
и още вярвам във ония,
измислени от мен лъжи.
И още вярвам във доброто
(и може би дори във Бог),
и още вкусвам от живота
с чирпака. Пия гроздов сок
на гладно (винаги съм гладна)
и спя с отворени очи,
обичам, който ми попадне
и никога не ме боли,
когато това е безответно.
Прахосвам се ще кажеш пак...
(Келнер, пиши на моя сметка!
Изпий едно за мен на крак...)
Та тъй, приятелю,
годините минават,
а аз съм същата (за зло или добро).
Наоколо нещата остаряват,
търкаля се голямото кълбо,
а нишката ме води все към тебе.
Постой, постой! Навън вали.
Да пием по едно (последно),
а после ако искаш си върви.
Ходи си в подредения животец
(съруга, къща, две деца,
кола, пари, сиамска котка).

Проливам в твоя чест сълза.



Photo Sharing

Photo Sharing
Weight Loss Tips
Free Games

Няма коментари:

Публикуване на коментар