петък, 2 декември 2011 г.

И какво?

И какво? Искаш ли да ме убиеш?
Да ме изрежеш с нож от душата си?
Че съм твоят проклет кръвопиец –
как след мен се прекрачва нататък?

Не усети как влязох в дълбокото,
как разрових устои измислени.
И потече в пробойните болката
от порой неизказани истини...

А сега ти е време за връщане
зад стените на старите крепости.
Но не можеш със кротко прегръщане
да прошепнеш смирено "Простих..."

Не на мене – за тебе е прошката.
И добре ще е сам да си я дадеш.
Аз в играта отдавна съм "лошата" –
покрай мене боли, но растеш!

Е, какво? Да приключваме, значи...
И пирони си нося, и кръста.
Гледай! – Няма да се разплача!
А ти се моли...Когато обичаш, не можеш да мислиш,
когато не мислиш, отричаш и себе си,
когато узнаеш къде е сърцето ти,
тогава душата ти те води навсякъде!!!
Моли се да не възкръсна!... Image Host

Image Host
Weight Loss Tips
Names Meanings

Няма коментари:

Публикуване на коментар