четвъртък, 8 декември 2011 г.

Прошепни ми

Прошепни ми - Искам те...и замълчи,
Остави мойте устни да говорят...нали?
Докосни ги със пръсти, погали ги с очи.
запали ме със ласки и до мене легни!
Затвори си очите, не мисли ...остави се,
Във ръцете ми арфа стани- довери се.
Ти мелодия страстна, аз музиканта, ти нотен лист пожелан, аз таланта!
С устни пламнали, жадно ще пия роса , от сълзите ти радостни...остави ме сега.
Да докосвам бедрата долепени до мен, да целувам гърдите с овал съвършен.
Да проникна до твойте Венерини хълмове, за да вкуся с екстаз съкровените кълнове.
Онзи плод съвършен и с вкус на желание, влудяващ греховно...но без разкаяние.
Ти вибрираш, трептиш и се виеш-крещиш, впила нокти дълбоко...
да задържиш, този миг на наслада, на върховен сублим, подарен от страста ... и от твоя любим !
Уморена внезапно притихваш щастлива, със коса разпиляна и безумно красива.
Бедрата си влажни поривисто извиваш, безмълвно и бавно, устни в моите впиваш.
И заклеваш ноща... да не свършва сега!
Длани в длани, устни трескави, потни чела, в композиция сложна и скулптор страста.
Две тела се взривяват... потръпва ноща! Image Host

Image Host
Google Backgrounds
Online Games

Няма коментари:

Публикуване на коментар