четвъртък, 8 декември 2011 г.

Обичам те

Дори когато си болка, обичам те.
Дори когато ме разстрелваш с горчиви истини, обичам те
Дори когато утрото мирише на теб, а теб те няма, обичам те
Дори когато ти се струва,че в гърдите имам камък вместо пламък, обичам те
Дори когато си отивам, обичам те.
Дори когато ме отравяш като отрова пълзяща по вените ми, обичам те
Дори когато си жесток…истински жесток, обичам те.
Дори когато ме правиш най-обичаната и най-отричаната жена, обичам те.
Дори когато ме караш да се чувствам самотна като глас в пустиня, обичам те.
Дори когато не ми даваш да открадна от любовта ти, обичам те.
Дори когато ми наливаш сълзи, обичам те.
Дори когато имам нужда от любовта ти, а ти не ми я даваш, обичам те.
Дори когато си лудост дива, която ме оставя полужива, обичам те.
Дори когато си раната с която ме наказва съдбата, обичам те.
Дори когато в мен валят черно-бели спомени, които ме карат да подивявам, обичам те..
Дори когато никой друг не може като теб да ме разсмее и разплаче, обичам те.
Дори когато ме убиваш и ме караш да оживявам, обичам те.
Дори когато ме превръщаш в болка твоя, обичам те.
Дори когато си болка, обичам те...само теб.


Photo Sharing

Photo Sharing
How to Lose Weight Fast
Free Games

Няма коментари:

Публикуване на коментар